Profesjonalne szkolenia i doradztwo

PMG Consulting

Profesjonalne szkolenia i doradztwo



ZARZĄDZANIE PORTFELEM KLIENTA JAKO ELEMENT KONCEPCJI ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM (CRM)

KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Uczestnicy uzyskają wiedzę jak odróżnić wartościowego klienta od klienta przynoszącego firmie straty.
  • Dowiedzą się, w jakimi niestandardowymi metodami mogą budować relacje z klientem i jaki wpływ relacje będą miały na ich lojalność.
  • Uzyskają informacje na temat związku lojalności i rentowności.
  • Uzyskają podstawową wiedzę dotyczącą ponoszonych przez firmy kosztów obsługi klienta.
  • Nauczą się metod restrukturyzacji własnego portfela.

Podstawowym celem szkolenia jest zwiększenie rentowności portfela klientów.

DLA KOGO

Program przeznaczony jest dla handlowców i kierowników sprzedaży

METODOLOGIA

W trakcie szkolenia wykorzystane zostaną koncepcje: Marketingu Relacyjnego, Activities Based Costing oraz opracowane przez naszą firmę metodologie "Zarządzanie Portfelem Klienta" i "Audyt CRM".

Wykorzystane zostaną również narzędzia planowania strategicznego: matryca BCG i Ansoff

MERYTORYCZNY ZAKRES PROJEKTU

  1. Strategia firmy - w jaki sposób strategia firmy realizowana jest przez dział sprzedaży.
  2. Poziom Obsługi Klienta - jak kreować przewagi konkurencyjne?
  3. Ile kosztuje nas obsługa klienta - rachunek kosztów klienta
  4. Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) - nowa koncepcja budowy lojalności klienta.
  5. Analiza klientów
  6. Analiza portfela klientów
  7. Metody zwiększania rentowności portfela


 
PMG Consulting Sp. z o.o. - rok założenia 1995 - Piotr Mazur

pmcg ©